Aktiesnakken — Oktober 2022
-
Og har de problemer, burde de også melde ud, det er bedre at være proaktiv end at komme fodslæbende flere måneder efter og rapportere om evt. problemer
-
Sæt nu de ingen problemer har, men leverer en super positiv kvartalsrapport.
-
Ja, det må vi da håbe.
-
Ja alt den her tvivl skaber (måske begrundet) frygt for der er noget nyt galt. De bliver ikke ved med at have uanede patroner de kan fyre af. Magasinet er snart ved at være tomt
-
Nå men fik ikke nogen på pilk krogen i fredags, så nu forsøger vi igen
-
I øvrigt er gasprisen nu faldet over 2/3 fra toppen
-
Nu må du lige trække den op over 8 med din supplering @troldmanden

-
Haha jeg fisker nu laverer. Men efterfølgende….:)
-
Som jeg skrev så er der lang tid til 15/11. Og radiotavshed er ikke
positivt for dem for nuværende -
ja, den bliver kun billigere for hver dag der går.
-
Få overblik over de mange kommende regnskaber med Proinvestors Finanskalender. https://www.proinvestor.com/finanskalender
-
Et par dages fald har fået aktien ned under 21. Om det så er billigt eller dyrt er stadig op til den enkelte. Men selv rentestigninger ændre ikke på det er et af de segmenter/selskaber der er ret interessant ovenpå den nye "verdensorden og energipolitik"
-
Hov forkerte chat
Så se bare bort fra ovenstående -
Jeg fangede ikke nogle aktier på mit pilk fiskeri i går. Så jeg prøver at fiske igen i dag
-
På tide

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind