Aktiesnakken — Maj 2022
-
Tak for teksten fra Lach. Lige nu tillægger markedet zero value for projekter der ikke allerede er kendt. Og det synes jeg er helt fair. For det er trods alt, alt andet lige projekter der er endnu mere usikre/længere ude i remtiden
-
ude i fremtiden
-
Så det de skal er levere på konkrete mål. Øge oppetiden i Skive. Få gang i flere linjer. Få en partner til Esbjerg Sorting mm. Det er det eneste der kan vende det nuværende sentiment
-
Fra Geminor LinkedIn
-
CEO Kjetil Vikingstad and his team of Country Managers and A&D Managers are having a strategic collaboration meeting at Quantafuels HQ in Oslo, Norway. Here they are planning the development of sorting and logistics solutions for waste plastic in Europe, in order to supply Quantafuel's chemical recycling facilities in Norway and Denmark. #recycling #wasteplastic #pyrolysis #sustainability
-
Ingen tvivl om det er en fordel for QF at have Geminor så tæt på sig
-
Geminor er blevet ret aktive på SoMe den seneste tid
-
Forhåbentligt en partner aftale om Esbjerg sortering

-
Ja jeg synes stadig det burde ligge lige til højrebenet med Geminor som partner. Men så tænker jeg den aftale var indgået for lang tid siden. Så hvad er det vi ikke ser?
-
Så har Think Investment tilbagekøbt 467877 aktier i går... Det var god timing med den analyse lige før regnskabet

-
så må vi se i morgen hvor mange de har dækket ind i dag.
-
Ja det har været en ret god deal for dem. Og de får dækket sig ret let ind
-
ja
-
Nå det positive ved kursen er faldet så meget, er at man kan akkumulere for relativt færre penge

-
Ja, det er blevet ganske billigt
<br> - Det kan være at BASF eller LEGO også synes det. Kunne være man vil lave en rettet emission mod en af de 2 store (BASF sprang jo over sidst), på 20%. Så er der lige nok til Esbjerg PTL, hvis så BASF også vil være partner, er det homerun. Nå, nok ikke lige nu ! -
Nå skal vi lige have det sidste gok i nødden i dag, inden det forhåbentlig kan vende i morgen.
-
Gud hvor håber jeg de har gode nyheder med i den rapport i morgen....
-
nu er det jo fredag d. 13 imorgen...
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind