Aktiesnakken — Maj 2022
-
De jo helt klart der ikke har været afsat 9 måneders drift periode inden FID i deres byggeplaner for Esbjerg så hvad har har de mon diskuteret med de mulige partnere ? Et ret vigtigt spørgsmål i min bog ville være at spørge om hvor lang drift periode de kræver inden en FID aftale
-
3-9 måneder. Shredderproblemer og tæring i brænderkonus kan have øget validerings
perioden. -
Noen som vet hvor stor eierandel Dragesund Invest har i Quantafuel i dag? Eierandel på 0,82 % per 31.12.20. Det er tidligere Pareto-topp Petter Dragesund, og vedkommende er foreslått som nestleder i styret til QFUEL.
-
I følge valgkomiteens indstilling https://d1kc1xo119v43s.cloudfront.net/1651671994/qfuel-agm-2022-recommendations-from-the-nomination-comittee.pdf <br>
<i>«Dragesund currently holds 666.668 shares in Quantafuel.»</i> -
-
Hvorfor vælger man sådan en profil. Hvad bringer han ind i bestyrelsen som den mangler?
-
Se positivt på det. Et styremedlem som personlig har flere aksjer enn opsjoner (endnu).
-
@troldmanden 4/5 20:44:<br>
► Professionel Investment Banking erfaring.<br>
► Professionel IR kompetence og erfaring.<br>
► Som der står i valgkomiteens indstilling: <i>«the committee sees a need for additional financial market competence and network»</i> -
-
-
Så skulle vi gerne få en pæn stigning i dag efter FED melding. Spørgsmålet er så om man skal sælge lidt hvis den stiger.
-
Yes den lader til at gå den rette vej i dag. Du skal sælge når du synes aktien er overvurderet.
-
Fantastisk nyhed med den tunge finansprofil af det nye bestyrrelsesmedlem. Lige hvad QF mangler mest. Mon ikke valget går rent igennem den 25.
-
Ikke nødvendigvis hvis jeg køber tilbage om 5 dage til en lavere kurs
man har jo set mønstreret mange gange med QF -
Held og lykke med dit swingtrade men vær flink ikke at sprede ordlyden om krise når kursen siver.
-
Tænker ikke mit swingtrade, er det som gør at kursen siver eller ej. Så stor en spiller tror jeg næppe jeg er i QF Rocketmoney
-
Jeg opfordrede dig heller ikke til lade være med at swingtrade Gavranovic.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind