Aktiesnakken — April 2022
-
TEST:<br>
<pre>Totalt: 29.500.000 ton (100%)
------------------------------------------------------<br>
Mekanisk og kemisk recirkuleret: 10.200.000 ton (35%)<br>
Deponeret på affaldsdopenier: 7.000.000 ton (23%)<br>
Forbrændt: 12.300.000 ton (42%)<br></pre> -
Frankfurter Allgemeine Zeitung 28.04.2022:<br>
Video på tysk om Pyrum, BASF og kemisk recirkulering af dæk og plastaffald https://youtu.be/0tSJmFXqeXQ?t=434 tidsindeks 7:14<br>
▼ -
Det lyder jo meget godt. Det overrasker mig at der allerede bliver (mekanisk) genbrugt så stor en del (omkring 30%)
-
Tyskland løfter gennemsnittet med "der grüne Punkt". Kunne forestille mig største delen er PET flasker.
-
ja okay, det giver mening.
-
Er der nogen der kan interpretere dennes
indflydelse i forhold til FID tempo? -
Quantafuel has developed a Green Finance Framework relevant for raising future cap
ital via green bonds, reviewed by CICERO. -
Side 5 årsrapport
-
-
Aner ikke om det er noget der kan rejse seriøs kapital (tvivler)
-
PC har rejst et stort beløb via obligationer. Men det er også et amerikansk selskab. Så ved ikke hvor meget der kan sammenlignes
-
iøvrigt var det mig der lige tog 5500 til over pris
- skulle have tastet 16,5 men kom til at skrive 17,5 
-
nå pyt, støtter den gode sag
-
Åh nej daytrader, har lavet samme fejl en gang, kommer ikke til at ske igen. Og en gang har jeg trykket sælg i stedet for køb også med QF det kommer heller ikke til at ske igen
solgte 2000 aktier på et tidspunkt hvor jeg ville købe dem hehe -
lol, kender det alt for godt. Det var ikke så slemt for jeg havde lige smidt 5300 lidt tidligere i 17... så ja, det kostede 0,27 øre pr stk ca. Men ødelagde min "veltimede" trade

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind