Aktiesnakken — April 2022
-
Jeg er reelt mere interesseret i Q1 rapporten den 13/5
-
Naturligvis, det er jo heller ikke års regnskabet der spændende som sådan. Mere opdateringen på fabrikken og diverse projekter
-
Hvilket må formodes at komme i den forbindelse. Det plejer de om ikke andet

-
Opdatering af skive høre bare mere til i en Q1 rapport end en 2021 regnskab. Så der er den mulighed/risiko at vi skal vente yderligre 14 dage på reel nyt
-
Det håber jeg ikke

-
Nej. Men synes det vil være logisk. 21 rapport handler om hvad der skete i 21
-
Men håber bestemt også på en opdatering. Vil blot ikke blive overrasket hvis ikke det er tilfældet
-
Men hey vi ved jo der har været besøg på fabrikken i sidste uge hvor der blev sagt de har 2 linjer der køre i drift
-
I deres sidste årsregnskab https://d1kc1xo119v43s.cloudfront.net/1619596041/quantafuel-asa-annual-report-2020.pdf
-
har de et punkt der hedder Outlook, som er en opdatering på situationen her og nu
-
Og ja, vi ved så meget at linjerne skulle køre derudaf
-
f.eks. "In March 2021, Quantafuel entered into a Memorandum of Understanding (MoU) with Corepla and SAIPEM
to jointly promote circular economy models for plastic waste, and to seek building chemical recycling plants
throughout Italy." -
og regnskabet er for 2020
-
så jeg sætter næsen op efter en opdatering, fredag!

-
ok. Det er blot at blande tingene lidt sammen. Men det er også fordi rapporten ikke blev frigivet da de præsenterede Q4. Det er lidt pufsigt
-
ja
-
▲<br>
<u>Fredag 20.05, 09.45-17.00:</u><br>
<i>«GREENLAB TELTET: Lær dit lokale grønne fyrtårn at kende, når GreenLab byder velkommen på Skivemødet <b><u>og til åbent hus i industriparken</u></b>. Fredag d. 20. maj finder du dem i deres telt på Strandtangen, hvor der vil være præsentationer fra GreenLab og flere af parkens samarbejdspartnere.»</i><br>
▼
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind