Aktiesnakken — April 2022
-
ja men omsætningen er helt til grin, 287.000 kr og 22%
-
men ja smides der et par millioner mere i det pump værk, så er den ved at være højere priset end QF

-
WPU er nu oppe med 100% siden noteringen. På generelt ret få ordre og med genrelt store kurs spread
-
ja, man skulle have skiftet hest for en uge siden. 100% op i stedet for 17% ned

-
Det er ret umuligt at navigere i den likviditet der er i WPU. Så vil det kun være for småpenge
-
ja, det er nok ikke nemt at sælge for 500k i den uden kursen styrter ned
-
kan se at der en der har sat en stak i 31...
-
Tror der er mange der får fingeren i klemme i WPU det er helt kroteskt det der jo
-
ja, det er sjældent sundt med så store stigninger uden reel omsætning
-
Kig bare på QF i sin tid ?
-
ja, der har dog den tid jeg har fulgt den være langt mere omsætning på stigningerne end hvad der sker i WPU lige nu
-
i går var den steget 55% på ca. 1 mio NOK
-
og i dag 20% ved 250k NOK
-
det kollapser lige pludselig
-
Typisk, den dag jeg sætter ind for at købe op, så vil den ikke falde
ved ikke om jeg skal grine eller græde -
Synes ikke der er meget at græde over når man har likviditet til
at købe QF i 16. Det skal du nok "hurtig" blive belønnet for. -
Det er jo en smagssag Rocketmoney, jeg er meget stålfast når det kommer til de ting. Hvis jeg havde et mål om 14,5 har jeg det meget stramt med at ændre til 16, medmindre der sker noget drastisk

-
Mon ikke de forsøger at presse den hen mod luk. <br>Men vi når ikke derned i dag, hvor jeg regnede med... I morgen, hvis ikke vi er for tæt på regnskab til at man lave det store pres.
-
Uddyb med at du tager chancen pensionisten? Med at købe op nu eller ikke?
-
En konkurs synes jeg nu godt nok er at stramme den? Tænker umuligt de kan være i nærheden af en konkurs pt. Men det må du også gerne begrunde yderligere hvis du har noget til at bakke det op?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind