Aktiesnakken — April 2022
-
Vi kan jo starte med at høre hvor mange herinde der er villig til at bruge en aften på det. Altså herunder også om man ønsker at køre langt efter det. Hvis kun det er dem der bor 20km væk, så giver det ingen mening at arbejde videre med
-
Men jeg køre gerne de der små 100km for at nå op til Skive
-
Jeg kommer ikke, for langt væk, men glæder mig til at høre tilbage meldingerne, hvis det lykkedes.
-
Og tak for updaten på Astrid, @Reserven . Venter spændt...
-
@troldmanden, spørg også på FB gruppen, eller få nogen (Daytrader_DK) til at gøre det.
-
@Daytrader_DK, hvad med en lørdag/søndag, du tager toget fra Sjælland? og @troldmanden plukker dig op på en togstation undervejs, og tager dig med tilbage?
-
Ellers tak, jeg har også andre omstændigheder at tage hensyn til

-
Måske en tur for en turist fra Norge?

-
Tror det er det forkerte tidspunkt at smide den på (tæt på bunden!).
-
Nej, hvem ved, shorternes spil er ud tvivl at gøre os møre og få os til at kaste aktierne i grums.
-
Det er jo det, hvis Skive kan køre en nogenlunde fornuftig produktion, burde vi være udover "konkurs" spøgelset.
-
Det tror jeg vi bliver klogere på, på Fredag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind