Aktiesnakken — April 2022
-
Skrev også til IR i forbindelse med adgang til team præsentationen. Der svarede Andre Bakke mig
-
Personligt har jeg aldrig før oplevet i mine 25 år som investor, IKKE at få et svar på en seriøs henvendelse med sobre spørgsmål/kommentar
-
Det også selv når jeg har skrevet til et stort selskab som f.eks Vestas
-
Så for mig at se har de ikke en process på plads for at monitorere og svare på IR mailen
-
@troldmanden, tak for info.
-
Kan være der kommer så mange spørgsmål det ikke er muligt, at afse tid til, at svare hvis det er svære spørgsmål som deres CEO kun kan besvare. Hvis Lars i forvejen arbejder 15 timer per dag kan det være vanskeligt, at finde tid til, at svare på 10-50 spørgsmål hver dag. Men godt hvis de kan rette om på det. Selv et autosvar ville hjælpe.
-
pfff. så er vi lavere end før PoC. Det er da dybt godnat det her. Små 15% på en uge uden nogen årsag.
-
Må vist til at frigøre flere midler
-
Ja rytter vold og Co. Må være meget tilfredse med sig selv. De har bestemt gjort deres arbejde godt. Vi rammer vel 14 inden ugens udgang
-
Ja, noget er der i hvert fald sket efter den super grundige rapport han afleverede!
-
QF må godt snart trække en kanin op af hatten, og helst en stor en af slagsen.
-
Der kommer nok intet før fredag, så shorterne kan trykke den godt ned henover ugen
-
så evt. positivt nyt vil få en relativt lille (netto) effekt på kursen
-
Ja og selv når de kommer med positivt nyt, så går der en uge så er kursen nede hvor vi var før. Så kan næsten være ligegodt. Det kommer til at tage tid det her. Jeg skal nok have fundet nogen midler til på torsdag. Kan være man kan købe til under 15 der
-
ja, hvis man vil supplere er nok i denne uge man samle op. Men ja uden en signifikant begivenhed den 29. så ved jo at kursen historisk søger ned igen
-
Så hvad kan de komme med på Fredag der skal ændre retningen...
-
- Forbedret produktion på de første 2 linjer<br>* Snarlig igangsætning af Linje 3+4
-
Ja det vil give et skub i den rigtige retning. Men tror ikke det kommer til at rykke særlig meget. Vi har brug for partner til Esbjerg. Og vi har brug for en Q1 rapport der viser at de er begyndt at få penge ind i butikken.
-
Det kan måske kortvarigt løfte kursen. <br> Der skal partner aftaler/FID til. Og det må formodes at blive meldt ud på dagen de in
dgåes og ikke i forbindelse med regnskab
-
ja @Gavranovic
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind