Aktiesnakken — Februar 2022
-
Kommer an på hvor stor fabrikken skal være. Og udgifter
til at bygge er helt sikker en del lavere pga de lave lønninger -
så blev der lige dumpet et 6-cifret over få min og det trak den under de 15
-
USA/tendens: Nato-kommentar lægger dæmper på ivrige investorer https://proinvestor.com/investornyt/782476/usa-tendens-nato-kommentar-laegger-daemper-pa-ivrige-investorer
-
Vi er stille og rolig ved at bevæge os tilbage til mønsteret de sidste 3 mdr af 21.
-
så begynder at nærme sig trader time for mig igen
-
ligner nye shorts der blive sat
-
Jeg kan ikke helt gennemskue, om de øgede shorts måske skaber forudsætninger for en kæmpe squeeze, der kan give en hurtig profit til os bulls. Man må sige, at shorts op til sidste PoC i hvert fald ikke rystede på hænderne. Mon de gør det næste gang vi nærmer os PoC?
-
Og tid til at trade aktien..... Den eneste nyhed jeg potentielt tænker der kan komme inden medio marts (opstart af mindst 1 linje) er FID på sorteringsdelen i Esbjerg. Om den kommer i dag eller om 6 uger er ikke til at vide. Og lidt bør aktien bevæge sig på den nyhed
-
Enig i at vi skal ind i Q2 før der kan komme POC
-
Jeg tager nu gerne alle de positive nyheder jeg kan få så hurtigt som muligt

-
wisuaw det er derfor man kun trader f.eks 20-25% af beholdningen af gangen. Kommer der en positiv nyhed så er man stadig godt inde
-
Ligger også hellere og svinger mellem 14,5-16,5 og så får PoC + FID på samme tid. Det må alt andet lige gøre ekstra ondt på shorts og skabe endnu bedre forudsætninger for en squeeze, som kan give lidt kortsigtet profit og hente det tabte tilbage. Det er ikke mange penge man tjener på at have QF den næste stykke tid...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind