Aktiesnakken — Februar 2022
-
Jeg er blevet langt mere rolig efter dagens udtalelser, det er professionelt arbejde af ledelsen for første gang i laaaannng tid, det giver mig ro i sindet, og jeg kan sove trygt om natten med mine mange QF aktier. Er fortrøstningsfuld omkring at de nok skal give stor profit indenfor de næste 2 år.
-
-
👍
-
Ja præcis
-
Med
Ca. 100 mt plastic bliver til hvad, 80 mt produkter. -
Ud fra nuværende produktion med to linjer omkring de 80.000 dollars om ugen .. ?
-
Hvad skete der?? Jeg missede lige 2 min og så sprang den op i grøn?
-
Var der en kæmpe køber ?
-
kan man se/gense dagens præsentation nogen steder?
-
Lahn 54,5%
-
Ja snit. Det er ok. Spændt på om de nu har tænkt sig at opdatere marked med det hver uge
-
Tænker de har startet linje 2 fordi de begge bliver standset af det feeder issue der er. Så starter man begge linjer og køre i lidt langsommere hastighed (79% load) og når stadig over hvad de svare til 108% på én linje. Og det er formentligt 90% der er POC kravet
-
Så de ved godt de er et stykke fra at kunne nå POC, men så kan de presse mere produktion ud ved at starte linje nr 2
-
Og nok i samme lys fremrykningen af de 2 sidste linjer skal ses. Nu skal de bare nå de 12.000 tons
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind