Aktiesnakken — Februar 2022
-
-
Jeg synes deres udmelding omkring Skive er OK også, det går bedre end jeg frygtede i hvert fald.
-
Der laves penge hver dag nu og flere så snart 3+4 kommer på også snart
-
de har købt sig lidt tid til næste deadline (slut Q1)
-
Hvilket er fornuftigt nok, i stedet for de alt for stramme deadlines. Så der burde være en chance for at nå i mål denne gang.
-
på 2 linjer
-
kan ikke se den skal falde på det
-
Der var mere usikkerhed med den melding der kom ved emission
-
Summary af Lars præsentation: https://ibb.co/Z1v8mBm
-
👍
-
Fik du set streamen AL ?
-
Ja, det gjorde jeg. Det var en god præsentation. Lars har format. Jeg blev ikke mindre overbevist om, at det her bliver godt.
-
Alt er on track. De sidste to linjer i skive kommer endda i gang hurtigere end forventet.
-
Ramp-up i Kristianssund er on track. Markedspriserne for mechanical recycling er højere end forventet.
-
Der bliver konverteret mere end 100 tons plastikaffald om ugen i Skive - bliver godt at se økonomien i det via kvartalsrapporten.
-
Stærk pipeline til industriel udrulning.
-
Super! Tak for opdateringen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind