Aktiesnakken — Januar 2022
-
Vi er på en marketcap på godt og vel 3.4 mia NOK nu
-
750-800 NOK i kassen + geminor 168 mil, replast 50 mil, skive, aalborg mm
-
så der er da aktiver for en god del
-
Så gik min ordre igennem, fik lige sænket mit gak til 27 fra 29,5 så det føles lidt bedre nu

-
For mig virker det bare yderst usandsynligt at den POC ikke skal komme før eller siden, når man er nået så langt, og endda allerede i januar har sendt 5 tankvogne afsted med et godt produkt, så skal man i min optik også kunne gå det sidste stykke og lykkes. De er jo til dels allerede lykkedes, vi mangler bare den skide POC, som ingen reelt aner hvor længe er, det er sku lidt en rodebutik det her.
-
Jeg er heller ikke i tvivl om det "kun" er et timings spgm inden de har POC. Det er muligt oppetiden aldrig kommer helt derop hvor de gerne ønsker den. Fordi der ikke er designet nok redundans ind i den. Og måske ikke er plads til at lave samme setup som tiltænkt i Esbjerg
-
Kirkbi har lige smidt 100 mio mere. og de har haft fuld adgang til alt data. Så det er beroligende nok for mig
-
Jeg øgede hvertfald min beholdning med 33% i dag, så må vi se om det var klogt eller dumt.
-
Ja troldmanden hæfter jeg mig også ved
-
Men nøj hvor vil jeg gerne have en melding fra QF enten i dag eller i morgen, de bliver simpelthen nødt til at komme med et modsvar på den ene eller anden måde på det der sker lige nu, ellers synes jeg oprigtigt det er elendigt arbejde af dem
-
Det bedste de kan gøre lige nu er at annoncere FID på sortering, og så offentligt fortælle produktionen sidste uge også var ca 100T
-
ja
-
Elliott Jones hadde kursmål 95 på qfuel i fearnley mai 2021. Nå starter han analyse med salg og 18 kr i Nordea. En analytiker som er omvendt.
-
Fair skal være fair. Det er også svært at gå ud med en opstarts analyse og sige et højt kurstarget. Når de har misset deres egen deadlin de første 5 gange. Så tænke jeg egentligt det er naturligt man tænker ulven kommer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
den kommer i Q1-2022 ellers er det jo det rene bedrageri