Aktiesnakken — Januar 2022
-
Alt andet ville være dårlig planlagt
-
Ville være rart hvis de gik ud lavede lidt damage control, ved at opdatere lidt på det forskellige.
-
Og handelsstop

-
Vi ved ikke noget om det med stilleperiode. Det er ren spekulation fra FIT
-
jow, der var et svar mere til Herman på FB omkring det.
-
Min tolkning af emissionen er at de har indset det tager mere end 1 mdr at nå POC. At der skal opgraderes (men stadig indenfor budget) på fødersystemet. Og med mere end 1 mdr væk, så giver det bedre økonomi for QF at få sat gang i den fabrik asap
-
PoC + FID så er vi over 30 igen - men hvis man ikke tror på PoC er det selvfølgelig med at komme ud. Kan bare ikke se hvorfor et target på 18 nok skulle få folk til at ændre mening om de tror på PoC eller ej. Mener helt bestemt der var nogen der kom med target på 60 i sidste uge
-
"we have a blackout period of 30 days before our 4Q reporting February 28th so we could raise capital now on in March. Ideally this had been after PoC(as planned) but March will cause holding back development. The use of the proceeds is according to the notice. Best regards,"
-
Jeg må sige jeg skelner mindre til kursen og mere til den case JEG mener der ligger i selskabet. Men der er mange forskellige måder at investere på. Intet er mere rigtigt/forkert end andet
-
DT hvor har du det fra?
-
Jeg er enig troldmanden, men det gør sku stadig ondt at se den falde så drastisk, puha
-
TM fra FB, er en PM mere Hans Herman tilsyneladende fik fra Lars
-
ok tak DT
-
Og så er vi tilbage ved igen at der burde have været en CC så ALLE får de her informationer
-
Ja, de kunne jo rode lidt bod på det ved at komme med opdatering efter en "vellykket" emission ...
-
det gør de ikke. De har slet ikke den rette mentalitet omkring IR
-
Aktier/åbning: C25 helt i grønt - forsikringsselskaber slipper billigt
https://www.proinvestor.com/investornyt/773502/aktier-abning-c25-helt-i-gront-forsikringsselskaber-slipper-billigt -
Ville jo også gøre det lidt lettere fra Flaten og Rosenløv hvis de ikke skal svare på emails/pm's mm omkring de samme spørgsmål hele tiden
-
men ja det har du desværre ret i TM
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind