Aktiesnakken — Januar 2022
-
Volumen er også en del større i dag end dagen efter emissionen. Så der er knald på. Mon ikke der er shortere der er i gang med at øge lige nu
-
-14%
-
Puha en start på ugen. Man skal vel bare lukke ned og lade være at kigge
-
Nå så er ved ved at være der hvor en 50% stigning får den i 30...... Så FITs gentagelser om kurs 70 ved POC forsvinder mere og mere
-
ja, ledelsen var meget sikre på at PoC kom i hus.. Alle 3 gange.
-
Nu har de gjort præcis samme fejl som KB
-
tilliden er endnu mere i bund nu.
-
Nej den havde jeg nu heller ikke set komme. Men double min, det kan jeg skisme ikke. Det kan blive til 5-10%. Men det tror jeg så også er en god investering på bare 1-3 uger
-
Haha. Jamen så fryser du da ikke nu her når vinteren indtræffer

-
Emissionen virker som et virkelig dumt tidspunkt og forstærkede forudsigelig nok POC usikkerhed. Det var jo ikke sådan at tiltros kontoen var fyldt op forinden. Hvis det hastede så utrolig meget med at få pengene i hus hvorfor står de så ikke klar med Esbjerg FID partner i dag?
-
Netop fordi de pressede på med emissionen, så bør/skal FID på sortri
ng også komme meeeeget snart -
pas
-
@rocketmoney helt enig. Argumentation var, at de så skulle vente til marts måned pga. blackout ifb. med regnskab
-
Og det synes jeg er en fejl disposition, specielt for os aktionærer. Det er bedre at få den PoC i hus og så skyde det sorterings anlæg 2 måneder
-
Den største hån er at det er som om at QF har spillet shorterne (og storaktionærerne) mere til end os. Jeg er nu i minus 33%. Jeg sælger med sikkerhed ikke i minus men jeg synes deres ballet er sjælden tumpet og iloyal overfor eksisterende småaktionærer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind