Aktiesnakken — Januar 2022
-
hmm
-
så den skal bare op asap
-
Alborg skal i øvrigt komme online her i Q1
-
Der må jo være en synergi effekt ved at have sortering og PtL sammen.
-
men whatever, hvis vi kan få IRR 30% så snart sorteringsdelen er færdig, så er det en super forretning.
-
Mine tanker var også at der måske er folk som kan finde på at sælge deres altier hvis der er for meget negativ omtale omkring Qfuel. Så derfor mine kommentare til dine kommentare. Jeg kan selvfølgelig ikke garantere at Qfuel ikke krakker men for mig er casen intakt med et lille hak ned. Men stadig forventer jeg kursen kan stige til over 100nok inden udgang af 2024.
-
Når først de har vist stabil langsigtet drift, så forventer jeg da de kan lånefinansiere mindst 80%
-
per fabrik
-
En fabrik kan reelt beale sig tilbage på ca 3 år. Men tager man nu et 10 års lån så frigøres der en masse cashflow til nye fabrikker
-
-
Det er absolut en spændende aktie på den lange bane hvis og såfremt de kan få endelig valideret deres teknologi. Så bliver det på linje med Genmab en aktie nærmest alle bør have i sin pf
-
Indtil da er den for high risk til hovedparten af investorene
-
Har lige set dit link til CNBC historien. Puha. De første 10 min bliver man bare trist. Der skal maaaaaaaange QF fabrikker til for at rykke på den større skala
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind