Aktiesnakken — Januar 2022
-
Det vil overraske mig
-
Dermed ikke sagt det ikke kan ske. For mig at se er der blot ikke noget der tyder på de har arbejdet 24/7 hen over julen
-
Og det skal de have gjort hvis POC skal meldes ud fredag
-
Men netop det at der er en del der hælder til på fredag, gør også kursen kan komme mere under pres fra mandag hvis IKKE de melder ud på fredag
-
Vi har desværre ikke nogle friske observationer derude fra. Så hvis vi går efter det vi har, er det nok tidligst fra Mandag d.3/1 at det har sat gang i endnu et forsøg.
-
Så regner med POC mandag/tirsdag...
-
DT så du antager det kun e 7 dages test?
-
Jeg hælder nok mest til testen begyndte i går. Tænker det tager en rum tid at starte linjen op efter at have været lukket helt ned.
-
Og vil gerne tro vi taler lidt længere end 7 dage test
-
Når jeg har fået købt min sidste blok tilbage, så regner jeg dog heller ikke med at trade på denne side af POC. Blot samle yderligere op
-
Sjovt at skimme denne blog en gang i mellem.. man er typisk 50-100 indlæg bagud, hvis man misser en dag eller to.. mest noget om røg og tankbiler, telte og ikke mindst en masse gætterier og så selvfølgelig om man har solgt og tjent 50 øre pr aktie... tydeligvis meget forskelligt om man er daytrader eller bare langsigtet med tro på at de ved hvad de laver og at en mdr fra eller til nok ikke betyder en fis..
-
Jazz jeg kan godt forstå du kommer til den konklusion. Men vi er flere, inkl jeg selv, der er langsigtet.....MEN vi benytter mulighederne når de er der til at trade os til flere aktier for 0 kr.
-
En ren daytrader vil være ligeglad hvad selskabet arbejder med. Vil slette ikke bruge tid på FA. Det er vi en del herinde der alligevel gør. Graver. Med hjælpe fra bla Reserven fra Norge og andre gode ressourcer
-
Så blot fordi man er langsigtet, så behøver det ikke være det samme som køb, gem og se hvad kursen er om 2 år
-
For mit vedkommende er det her første gang jeg har tradet så aktivt i en case jeg tror på og er langsigtet i. Men har heller aldrig oplevet en aktie bevæge sig ret fast i samme mønster så lang tid. Så den netop har været "
let" at trade -
Alt iorden jo.. blot lidt interessant at følge.. jeg købte for lang tid siden og har købt en 3-4 gange siden.. men ikke solgt en eneste.. jeg er ikke interesseret i at måske tjene lidt på trading, når årsagen til jeg gik ind, er, at kursen skal op over 150. Og at jeg sikkert skal fylde op, når der skal bruges penge senere til udbygning af forretningen.
-
Du kan finde de samme 1000vis af “mellemregnings” indlæg på Genmab og masser af andre.. i hovedtræk er pointen blot, at det altsammen er lidt spild at tid, (hvis man da ikke er day trader) for det er handler mest om business casen; potentialet og så en hel del tro.
-
Spildt tid vil jeg nok ikke kalde det. Er da i hvert fald godt tilfreds med de godt 6000stk koster gratis aktier jeg har fået via det
men som sagt første gang jeg har gjort det i det omfang. Og bliver heller ikke noget jeg bare kopier til alle de selskaber jeg ligger i -
Jamen alt ok.. fint du har kunnet handle på den måde. Jeg siger også kun, at det er interessant at se de forskellige tilgange. Jeg er som du kan forstå, lidt ligeglad med mellemregningerne.. kigger kun på den lange bane.. gider ikke løbe risikoen for at tabe upside pga en pludselig udmelding.Og er tilfreds med min gak på 30 vs potentiel upside.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind