Aktiesnakken — Januar 2022
-
det er lidt vildt med 12% op uden nyt
-
Det stikker da helt af i dag. Er glad for jeg ikke har solgt lige pt

-
solgt en klat mere i 36
-
og det ikke sjovt hvis den stikker helt af nu

-
så sælgr du da bare endnu en portion

-
ja det kan jo ikke fortsætte for så har jeg ikke flere

-
stop loss er overskredet samme samme sekund som det skulle ske
-
jeg benytter ikke automatiske stoploss. Så det blive en vurdering om det er ud eller blive/øge
-
tænker den ryger under 25 indenfor få minutter
-
og så skal man til at spekulere i om det kan betale sig at sælge, inden deadline på næste POC

-
men ja jeg tænker ikke man når ud i kurs 30
-
Ja hvis de om f.eks 2 uger melde ud der er opstået en ny flaskehals i hele processen, så går den helt sikkert under 25 før man når at få sagt fandens os
-
Shorterne har en direkte
linje der gør de kan reagere milli sek hurtigere end alle os andre. Så den går direkte i dørken -
jeg regnede med kurs 40
var ved successfuld POC. Grunden til jeg har solgt ret stærkt ud i dag. -
ok. har du en målsætning @Vitus eller er du bare "long"?
-
Jeg tror helt sikkert også højere end 40 på peaket. Hvorvidt den så kan holde siger over afhænger af shorterne. Kan nok også se 50
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind