Aktiesnakken — Januar 2022
-
Ikke stor oms, men bliver kun handlet på udbud
-
ledelsen i QF
-
Jeg tror POC er defineret sammen med BASF
-
Det kan også diskuteres, som det jo allerede gør, nogle mener de skal køre i flere måneder for at det kan bruges etc. Der er ligeså mange meninger som der er investorer i QF

-
Målopfyldelse er alt værd. Det er hemmeligt så ingen andre kan kende til
pnåelsen før pressemeddelelse. -
For ja det bliver nød til at være noget der giver mening for mulige partners og ikke bare en lavthængende frugt
-
det ville de ikke have noget ud af
-
de skla jo fortsætte efter poc og vise de kan opskalere
-
Husk på at designet af fabrikken i Esbjerg ikke bliver helt ens. Så POC i forhold til kvaliteten af olien, vil være defineret ud fra BASF specs. De specs bliver strammet i Esbjerg. Men den del er jeg ikke nervøs ved. Hvis dere er noget BASF kan finde ud af, så er det at forbedre renheden
-
Lige nu er det kun BASF da de har en længere aftale om Skive. De levere jo også ret mange manpowers dertil
-
DT fik du genkøbt under de 34? Nu er den over 35 igen
-
og algo all over
-
fik taget lidti 34,08 og lige smidt igen i 34,98
-
*34,96
-
så har du en god dag på kontoret kan jeg se

-
ja indtil videre, hvis ikke den stikker af
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind