Aktiesnakken — December 2021
-
En tidligere formand for bestyrelsen der stopper pga interessekonflikt. Mjaaa
-
Han ved ret meget om QF
-
Ja, det bør ikke umiddelbart ringe nogle klokker der. Nå men spændene om der kommer lidt mere uddybning på det UK halløj. Jeg tvivler
-
Jeg ved godt vi skal være kritiske. Men synes godt nok vi er lige lovligt negative herinde på alle nyheder der kommer ud disse dage
man tolker det jo som man vil, jeg ser mange ting som kan være positive her, men det er jo op til en selv hvordan man tolker meddelelserne. Troldmanden for eksempel har (næsten) altid meget skeptiske og kritiske briller på, hvorimod SB er mere optimistisk i sine kommentarer -
fandt den her:
-
11 July 2016 Establishment of Quantafuel UK Ltd
"Quantafuel AS owning 50% of Quantafuel UK Ltd (org.no. 10 271 437), with Midas Group (controlled by
Quantafuel AS shareholder Frank Ystenes) owning the remaining 50% Role of the company: Establish plant
in UK" -
man kan sige at den rolle blev så ikke fuldført
-
i hvert fald ikke med Midas som medejer
-
Jeg kan hellere ikke vurdere om det er godt eller skidt på den pressemeddelelse QF udsender. Men umiddelbart var det nok bedst hvis der var en ny partner klar.
-
nå ja citatet ovenover stammer fra https://live.euronext.com/sites/default/files/2020-11/QFUEL - Admission Document.PDF
-
ja ja, vi må se hvad det ender med. Nu vil vi bare have POC i løbet af næste uge, så skal VI nok få skrabet nogle penge sammen til flere fabrikker

-
Præcis, jeg tænker da ikke pengene er et problem hvis POC kommer så lad os holde os til det

-
Gavranovic vi har alle forsskellige måder at investere på. Min indgangsvinkel ha alid være konstruktiv kritisk til det ofte lidt glansbillede de fleste virksomheder præsentere. Jeg vil gerne et par lag nedunder. Igennem årene er der også flere CEo/CFO;IR managers fra div selskaber der har lært troldmanden at kende
Det har også bevirket jeg har fået lov til at deltage som retail investor i ellers lukkede proff kapitalmarkeds dage. Så ja der er forskellige måder at se på sin investering. -
Og vær ikke i tvivl. Jeg har et pænt 5-cifret antal. Så jeg vil dem absolut det bedste og hurtigste. Det er kun i min egen interesse.
-
Indtil det punkt jeg evt finder noget der gør jeg mister tilliden til et givent selskab/ledelse. så skal man også kunne kill your darlings. Og det kan sq være en svær men sund øvelse
-
Reserven. Jeg tror ikke vi kan tolke dagens meddelelse som at de kan komme FID på Sunderland indenfor kort tid. Den beslutning kan(eller i hvert fald bør) ikke tages før man har fået de lokale miljøgodkendelser på plads
-
Det er ret forskelligt fra land til land hvor lang tid den process tager. Men prøv se Tesla i Tyskland. De begyndte at bygge fabrikken straks de købte jorden. UDE
-
UDEN at have miljøtilladelsen. Nu er de reelt klar til at producere biler. har været det i et par mdr. Men miljøtilladelsen har de ikke endnu. I teorien kan det være de aldrig kan få miljøtilladelsen på den give grund. Sandsynligheden derfor er nok meeeeget lille. Men den er der
-
Derfor ser vi næsten alle virksomheder venten med byggestart til tilladelserne er på plads
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind