Aktiesnakken — December 2021
-
Jeg er helt enig @troldmanden der er et downside på ca. 2 hvis den skulle tage et swing til i morgen. Jeg har været solgt helt ud så der var brug for volumen.
Jeg var dog ikke den heldige der fik de 44000 stk kl 12:35 -
Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi ser den under 30 i slutningen af næste uge. Jeg vil dog me
get gerne have en positiv nyhed inden da
-
Jamen så har jeg da sikkert en ekstra pose penge klar.
Jeg går ud fra at dem der sidder tungt i QF kender til wording "around YE" så det er svært at blive overrasket over at det bliver i det nye år børsmeddelelsen kommer. Med så meget international fokus som der har været på QF begynder alle andre nyheder at vinde i betydning. Selv at de er i gang med POC (T-7). Shorternes strategi burde derudover være at lukke deres positioner igennem de første 2 uger af Januar. 4.79% -
Man kan bare se på hegnar hvor flere har ytret sig. Men derudover så vil nervøsiteten alt andet lige stige for hver dag der ikke er kommet en meddelelse
-
Det var præcis det mønster vi så de sidste par uger af juni
-
Det var "desværre" kort før min QF tid. Det kan sagtens være gentagelsen af mønstret. Lægger dog mærke til at vi i juni befandt vi os i en lang nedadgående salgskanal som har vendt i Oktober. Juni kunne også tildels have været et tilbagefald efter den store Mai stigning forud for skuffelsen. Glad for at være ombord igen når de tænder for pejsen.
-
Jeg begyndte reelt først at kigge på den ultimo april. Så brugte jeg nogle uger til at grave en del frem, og stille tossede spgm til bla folk herinde der har været med længere
-
Der var den her hard deadline der hed inden udgangen af Q2. Jo tættere og tættere vi kom på des minde sandsynlighed for de kunne nå det. Og det gamede jeg på. Dagen før deadline udløber kommer meddelelse så at de ikke nåede det
-
Det fik den helt naturligt og fortjent tæsk på. og jeg køber mine første i dagene derefter til 32,xx
-
Så heller ikke fordi jeg har været med super længe
-
Nogle der har været forbi fabrikken i denne uge? ( @Esset )
-
Idag ved middagstid, røgen er meget utydelig p.gr.a. det var meget diset. Der var lyde fra scrubberteltet.https://ibb.co/XsSJXhS
-
Fedt, tak. Kan lige akkurat skimte lidt røg.
-
Jamen det er da godt nyt, tyder på de er i gang igen

-
Næppe - men engang i næste uge virker sandsynligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind