Aktiesnakken — December 2021
-
det er også mig der udtrykker mig forkert. De 2 familiefonde har generelt investeret ret forskelligt.
-
skal ikke kunne udelukke KIRK også er med i QF. Men de plejer også gerne at fortælle om deres investeringer.
-
Lyder plausibelt.
-
Kan se på dages top20 at Faried har smidt 50K aktier. Mon de har taget røven Kjetil
- for de købte vist 200K af ham dagen før. -
KIRKBI har 15,2 mio aktier
-
Men egentlig lidt sjovt/underligt der ikke bare står Kirkbi på en post. At det liger under DB
-
ligner en dag hvor det bliver muligt at fiske under 31
-
ja
-
spørgsmålet er så om man skal samle mere op i dag under 31, eller om den bliver hårdt presset uge 1 fordi der er nogle der har regnet med POC inden udgangen af året
-
hælder nok til det sidste
-
tror der vil ligge et pres frem mod POC melding
-
køb i morgen eller mandag

-
teknisk ramme vi vel bunden af den optrendskanal den ligger i løbet af i dag/ morgen
-
Ja jeg vil også forvente et pres frem mod POC. Som vi så de sidste par ugeer af Juni
-
tak Ungee. Og helt enig i hans afsluttende kommentar. Dem der siger den skal i 70 ved POC det er ren fatamorgana
-
den falder uden aggressivitet i dag
-
Her er en hurtig video med et kig på markedet samt følgende 6 aktier:
Mærsk
DSV
NTG
Avance Gas
BW LPG
Quantafuel https://www.proinvestor.com/boards/99764/6-spaendende-nordiske-aktier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind