Aktiesnakken — December 2021
-
Kan se der er lidt spræl i QF dag
-
der er da en puls

-
ja algo på udbud har ikke været ret aggressiv
endnu -
nope, kommer nok senere
-
pump and dump
-
Og ganske forudsigeligt fik "banditterne" trykket den i minus igen
-
De må for min skyld gerne
få den længere ned. har besluttet mig så finder jeg nye penge frem til at øge
-
Jeg har dem jeg skal have, ærgre mig bare over jeg ikke lavede en god trade på 33,3 -> 32 i dag. Måske i morgen

-
-0,02. det er hvis lige til at klare

-
Lille frisk analyse fra Finantrends https://www.finanztrends.de/quantafuel-auch-eine-chance/
-
Der er reklame... en autogenereret salgstekst for at købe en analyse.
-
Elsker sætningen "Im Konsens sehen die großen Analysehäuser ents
prechend einen deutlich höheren Preis als angemessen: 6,91 Dollar ist das mittlere Kursziel von 2 Analysten, deren Schätzungen zwischen 6,91 und 6,91 Dollar liegen" -
Ville ikke kaste for mange penge efter den

-
For en tid siden var der et spørgsmål om hvorfor DANSKE BANK A/S har TO konti på QF top-20. Oprindelig var der bare EN, men i marts eller april i år blev den splittet i TO. Mit gæt er at begge grene af LEGO familien https://bt.bmcdn.dk/media/cache/resolve/image_1240/image/88/886804/13651426-legostamtr.jpg er investerede i QF.
-
Dvs både Kirkbi v/Kjeld Kirk Kristiansen og Kirk Kapital v/Gunhild Kirk Johansen, og at udelukkende deres QF aktier står på den første DANSKE BANK A/S konto med flest aktier (14.134.458). På den andre DANSKE BANK A/S konto står QF aktierne til alle andre DANSKE BANK kunder.
-
Ved vi ikke hvor mange aktier Kirkbi officielt har købt?
-
Det er ikke fordi der som sådan er tradition for de 2 grene af familien køber sammen
-
Så vil reelt tro det kun er Kirkbi i den ene og så alle små fisk fra Danske bank handelsplatform på den anden
-
Kirkbi regnskab siger 10,2% stake som de havde ved udgangen af 2020
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind