Aktiesnakken — December 2021
-
"Vi" fumler altså stadig med at få 1. linjen til at fungerer? Jo længere tid, jo mere kompliceret synes løsninger at måtte være? Så det ER jo et positivt tegn? Når får løst problemerne? Andre får så mindre lyst til at gå i bedene! Som jeg lige husker det så er den pyrolyse der gør QF superb, ikke lige panteret? Eller er den?
-
SB og jeg er i øvrigt først blevet aktionær i dette halvår
-
Men ved ikke hvor meget du reelt har fulgt med de sidste 3 mdr. For det er relativ velbeskrevet had der er sket
-
Det er nok det der er problemet, at du ikke har fulgt med. Hvad der er sket er sket og har været diskuteret til endeløshed. Ja vi er et år tilbage hvis ikke mere, det er derfor kursen er halveret.
-
oge det er svært at have den her dialog når du "råber" på skrift med en masse!! og du reelt ikke har læst op på casen de sidste 3 mdr. For derr har du svarende på mange af dine spørgsmål
-
Så en anbefaling herfra er at læse Q2/Q3 og se deres webcast.
-
På dagens top 20 har DDB øget med ca. 1.3 mio aktier. Det tyder på at være den klump så Nordea reducerede med den anden dag.
-
Så har jeg lagt et lille frimærke bud på 30.9 ud fra min tekniske analyse af dagskursen. Kursen er over 20 Dages Glidende Gennemsnit (herefter DGG). 20 DDG er over 50 DGG og 50 DDG er over 70 DGG. On balance volume er støt stigende fra begyndelsen af nov. 2021. RSI på 59.
-
Tænker der er fin mulighed for du får den i løbet af ugen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind