Aktiesnakken — December 2021
-
Nej en POC kan jo være lige præcis det de definere den som. Det har de også talt om tideligere
-
Det er jo også derfor de siger der går flre mdr fra POC til fuld drift
-
De skal jo i samme periode også have ansat flere folk. Det går aldrig særligt smooth at starte 5 holds skift op. Det tager laaaang tid at få alle kørt ind
-
7 dage er Bøhn's opfindelse og en af grundene til hans fyring. En POC kan ligeså godt vare i 2 dage, den har intet at skulle have sagt, men QF har et kæmpe tillidsproblem fordi de ikke fjernede klaphatten noget før. At de har kørt 5 dage 24/7 er et kæmpe skridt og burde have udløst stående ovationer, men det kan jo af gode grunde ikke ske når CEO ævler løs om 7 dage. Når du læser mellem linierne så ved du at POC er ligegyldigt, det vigtige er at værket begynder fuld drift inden sommer.
-
At reservedelene er fremme og de nu ved hvilke skruer de skal dreje og hvor meget for ikke at overophede er essensen og ifølge dem selv har de styr på den del, men nogle kan have svært ved at tro på den del da der er sket et tillidsbrist og alle ved det tager tid at opbygge tilliden igen.
-
Hvis man bliver nød til at lave et hard stop af en linje, så er det ikke godt. Særligt ikke når den så skal stå stille plus et døgn. Så de har bestemt gjort det fint med at sætte 7 dage på. Og jeg tror nu stadig det er i samarbejde med BASF den defination er kommet. Det er trods alt dem der har hardcore ekspertise med at køre anlæg
-
Jamen jeg vil da også se det ske og ikke blot at de siger de mner de har styr på det. Jeg har været med i for mange startups til at vide der blot ofte opstår en ny udfordring når man har løst den man pt kender til
-
Jeg siger IKKE det bliver sådan for QF. Men det KAN ske. Ellers var kursen jo også stadig +40
-
Mener de har sagt der er fuld drift ved udgangen af 1. halvår
-
@rocketmoney, tak for dine synspunkter
<br>
Da du kan tysk: https://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/unternehmen/basf-vorstand-wie-zwei-frauen-den-chemiekonzern-veraendern-wollen-17614921.html?printPagedArticle=true#pageIndex_2 -
@rocketmoney, de <b>TO</b> BofA investor præsentationer har så langt ikke givet synlig købeinteresse for QF aktien. US investorer er ganske konservative.
-
Det er rigtigt Reserven. Men US er dog langsomt ved at flytte sig i en mere grøn retning. Der er en ret progressiv del af befolkningen der virkelig vil det grønne. Og det skaber øget forretningspotentiale derover
-
Forhåbentligt bliver vi meget mere kloge i løbet af ugen her
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind