Aktiesnakken — December 2021
-
så fik jeg lidt i 27,50.. Så skal vi nok længere ned endnu
-
så kom BoA præsentationen
-
-
gad vide om der er nogen der kan holde koncentrationen derovre
-
jeg
kan ikke se nogle ændringer -
Må håbe det kan bringe nogle nye (stor) investorer ind.
-
Før hvor man kunne se hvilke mæglere der handlede i aktierne. Vil jeg anslå at MLI (Merrill Lynch) stod for omkring 60-70% af al handel i de Danske Akiter, i hvert fald i det store aktier som jeg dagligt handlede i. BofA (Bank of America) er nu slået sammen med MLI, så det er helt sikkert en mastadont som burde kunne trække nogle seriøse investorer med. Hvis altså de kan lide casen.
-
Enig de vil slå igennem men de kommer nok først med på vognen efter POC. Der er for mange pyrolyseselskaber i US der har fejlet og risiko aversionen må være ret høj resten af måneden.
-
US er til gengæld et ekstrem attraktiv markede. De har ingen recirkuleringsstandarder som os i EU så enorme mængder plast affald.
-
Ja.
Og enig i at de nok vil vente til efter POC'en med at smide seriøse penge efter QF. -
og så fik man lige justeret luk så der var præcis lige mange i begge sider
-
det lugter sku af manipulation
-
men ak, endnu en røvtur til QF. Nå må MOU meget gerne komme i morgen

-
Nå=Nu
-
Helikon har øget deres short med 153467 aktier i går. Nok dem der er på spil i dag igen. Succes med store fald, med få shorts.
-
Der er dømt røvtur til stort set samtlige aktier i dag
-
Kig på US, alt er i plus
-
Europa er ret rødt. Det er også her hvor der er flere lande der snakker om ret barske restriktioner
-
Hvis US holder sig i plus til luk, så stiger Europa i morgen.
-
Nu må vi se om ledelse kan lande den lovede deal og hvor konkret den er. Alt andet lige skal der først til at ansøges om miljøtilladelser. Og der er ikke mange lande hvor det tager mindre end 12 mdr
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind