Aktiesnakken — December 2021
-
Nå men nu bliver det nok begrænset hvad jeg trader de kommende par uger. Går den meget højt op på MOU så bliver det dog nok svært at holde fingrene helt væk fra salgsknappen. Der er stadig absolut mindst 14 dage til de kan opnå POC. Og sandsynligvis længere
-
Lyder fornuftigt. Jeg vil også prøve at beholde min basis beholdning, da den som udgangspunkt er langsigtet og man risikere den stikker af snart.
-
Egentligt en ret rodet PR de har sendt ud. Jeg er i tvivl om hvad deres kapacitet reelt er dags dato. For de skriver om 2 andre opgraderinger. Og så savner jeg de skriver hvad det har af økonomisk impact. Forstår ikke hvor man som virksomhed ikke skriver det
-
bortset fra handlen de første 3 min så er volumen forsvundet. Pt er der ingen algo på nogen af siderne.
-
jow de der 435, 513, 99 er algo
-
en af de nye algoer lægger de der tilfældigheds numre ud
-
og så snart du lægger noget i spreadet bliver du under budt, har lige flyttet en stak rundt for lidt siden over 29
-
og den følger med selv udbud lige over spread
-
Jeg forstår dog stadig ikke hvordan vi ikke kan stige lidt med alt andet lige positive nyheder !

-
Det er nok den generelle dommedags stemning der smitter af. Og for mange AKTIVE markedsdeltagere der ønsker kursfald når volumen er svag.
-
Nu er der da ligefrem solformørkelse op til OPEC+ møde. Jeg havde ikk
e troet vi skulle se 27.80 igen i December -
Nope, nu bliver jeg snart nødt til at supplere (igen).
-
så fik jeg lidt i 27,50.. Så skal vi nok længere ned endnu
-
så kom BoA præsentationen
-
-
gad vide om der er nogen der kan holde koncentrationen derovre
-
jeg
kan ikke se nogle ændringer -
Må håbe det kan bringe nogle nye (stor) investorer ind.
-
Før hvor man kunne se hvilke mæglere der handlede i aktierne. Vil jeg anslå at MLI (Merrill Lynch) stod for omkring 60-70% af al handel i de Danske Akiter, i hvert fald i det store aktier som jeg dagligt handlede i. BofA (Bank of America) er nu slået sammen med MLI, så det er helt sikkert en mastadont som burde kunne trække nogle seriøse investorer med. Hvis altså de kan lide casen.
-
Enig de vil slå igennem men de kommer nok først med på vognen efter POC. Der er for mange pyrolyseselskaber i US der har fejlet og risiko aversionen må være ret høj resten af måneden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind