Aktiesnakken — November 2021
-
220k +
-
godt 230k stk. Det tror jeg er den største lukkeauktion jeg har set den tid jeg har fulgt den
-
Hmmm
-
ja svært at udlede hvad der sker, men kunne forestille mig nogle oplysninger om MOU er ude
-
Hvis der kommer en nyhed i aften eller i morgen, så bliver den/de der købte i luk undersøgt i hovede og r..
-
ja, ville ikke være første gang det skete i QF
-
Tænker det var shortere der forsøgte at forsvare. Men hvem der var så aggressiv på opkøb.
-
startede ca. 15.30
-
HVIS man har insider viden, så har man da lige sat et kæmpe rødt målmærke på sin ryg med det køb
-
Ved pressemeddelsen om MOU sagde lars jo noget med at det var svært at holde helt tæt når så mange mennesker er involveret. Så der kan jo hurtigt komme rygter i markedet
-
om det så betegnes som insiderviden
-
tjaae.. vi får se.
-
Men det pyntede da lidt på PF'en, så mangler vi bare NOK stiger igen, men der går nok lidt før olien får den op igen.
-
Men har bare æidt svært ved generelt at købe den præmis. For hver evig eneste dag er der er der virksomheder hvor mange arbejder på div transaktioner (insider) uden det slipper ud
-
Jeg er træt af at den Norske krone falder sådan, håber snart den stiger igen. Det koster da alligevel en del når den falder
-
Så længe man er langsigtet er det jo lige meget med den valuta. I øvrigt er den stadig oppe på året. Det er fordi den lige kortvarigt steg til årets højeste niveau, og nu er faldet tilbage
-
Modsat kan man også sige det er blevet billigere at købe flere (bortset lige fra dagens kraftige stigning)
-
Jeg har i 2021 nærmest daglig handlet norske aktier og jeg har så sent som i går haft en learning. Dem der handler på Nordnet kan oprette en valutakonto i Norske kroner i stedet for at betale veksel frem og tilbage samt Nordnet spread gebyr på 0.5%(!) Med en valutakonto kan i selv bestemme hvornår i veksler og så betaler i kun 0.15% (!) Yes. 0.5% vs 0.15%. Det er ikke småører. Sandsynligvis findes samme funktion hos andre mæglere. Stupid me. Håber nogle af jer tidligere kan spare de kvaje penge.
-
Se
video her: https://www.nordnet.dk/blog/guide-valutakonto/ -
Altså hvis du handler meget i NOK, så er fidusen altså at man IKKE veksler, men lader NOK stå. NOK er der desuden ikke negative renter på, så selv hvis man vil genkøbe så kan det være en fordel at lade pengene stå i NOK. Det kan self hurtigt blive ødelagt af NOK/DKK kursen....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind