Aktiesnakken — November 2021
-
Øjebliksbillede: https://www.quantafuel.com/ir
-
Mjaaa jeg tror det har været nogle af hans blokke der har lagt synligt på udbudssiden. Hvor de ikke er blevet solgt ned på bud men blot har ventet på udbudssiden. De blev justeret ret hurtigt. Det må være ham. Og så er kommer der endnu mere når den opdateres i morgen
-
AlphaLarsen, dit første link er for marts/april. Men derudover er det rigtigt at top20 har øget det sidste halve år
-
Det er jo ikke sikkert at KB har solgt flere. Hvis man tager fredag+mandag, så giver det ca. 750k som var det han meldte ud han havde solgt
-
(700k)
-
det ville være en strategisk fejl at melde ud en dag for tidligt at man havde solgt det antal, hvis man ville af med flere
-
men dem er han jo også god til at lave

-
Han udtalte i går "solgt over de seneste dage". Men nej om det er 2 eller flere ved vi ikke
-
Så blev der lige flash 70K+ i salg og væk igen på få sek
-
ah der var den igen
-
Hvis den bare bliver liggende indtil den bliver spist, så kan det godt være KB
-
Nå i må holde skansen de kommende timer

-
ja, men den blev flyttet hurtigt før
-
skal prøve

-
Jeg giver ikke så meget for hans salg må jeg ærligt indrømme. Ved godt man skal være kritisk osv, men ham der er jo en klaphat, og tror egentlig ikke der er mere i det, end at han skal bruge pengene
så selvfølgelig koster det lidt på kursen, men i sidste ende er der jo kun en ting der tæller, og det er hvad der foregår i firmaet og om alt går efter planen. Gør det det, så skal markedet nok komme efter det så snart der kommer nyheder 
-
Det er rigtigt, ud fra et lang sigtet perspektiv er intet ændret. Medmindre man tror at KB ved noget som markedet ikke ved.
-
Lige præcis. Og der er jeg måske jubel optimist, men det tror jeg simpelthen ikke han gør. Men nu må de gerne snart melde noget ud med den aftale, der behøver ikke gå flere uger før vi skal høre mere om det.
-
Enig

-
Jeg har hvertfald lige lagt en pænt stor ordre ind igen. Jeg har ikke tænkt mig at lade denne mulighed passere

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind