Aktiesnakken — November 2021
-
det er nok Kjetil der sidder og hygge sælger lidt

-
Stakkels Kjertil handler fra potten med
fortsat tynd mave.
Svært at vente 2 dage til at få vished om det var ham eller om gennemløbet er smittende. -
heh
-
Skulle det væfre ham så har han ændret handelsstrategi. Fra at lægge store chunks a 50k ud til ad hoc salg. Havde han gjort det samme igen var signaturen nok for nem at genkende.
-
Ja, det er umuligt at vide. En dag med masser af dårlig omtale, det kan være hvem som helst der reducere, samt vi har shoterne der gerne vil sende den tilbage hvor den kom fra

-
Det har været en begivenhedsrig dag kan jeg se. Har fået købt fint tilbage på 28,30. Har lige mere
-
KB kan meget vel være personen der i går lagd et par store blokke op som ikke blev solgt ned. Det var jo mønsterændring
-
Nogen der har hørt dagens præsentation?
-
Det kan ikke andet end give rystelser i fundamentet når en af stifterne sælger ud. Nu er det vigtigt han ikke fortsætter salget de kommende dage.....
-
Det KAN godt være rigtigt at han skal bruge nogle penge her inden udgangen af året. Hvis han skal bruge penge til en ny startup hvor kap udv skal lukkes nu her
-
Men det er vigtigt vi ikke de næste par dage ser han har reduceret ned til under 50%
-
der bliver hældt godt ud for holde den under 28
-
mon ikke der sættes et raid ind, inden luk ned mod start 27
-
Hvis det er shorterne der stikker bag så ja (under 27.2). Hvis det er Bøhn vil han prøve at holde den omkring 28 og likvidere så meget han har brug for til sit nye foretagene.
-
Er ret sikker på at det er shorterne der laver det algo salg
-
kjetil kan måske bare smide et bare blokke, medmindre han har en bank til at sælge for ham
-
Han nævnte han solgte fordi der kom volumen efter nyheden. Ikke godt at vide hvor meget han går op i kursen.
-
Jeg synes som sagt det er stærkt bekymrende at KB sælger nu. Sidst han solgte omkring 70 viste han jo tydeligt hans afslappede forhold til moral og etik.. Det bedste var egentlig han solgt det hele nu så vi ikke skal høre fra det fjols længere... Min egen konklusion bliver at jeg ikke køber flere aktier før vi har major positive nyheder.
-
så giver mening hvis han f.eks. smed 50 og 80 k blokkene
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind