Aktiesnakken — November 2021
-
De gør det fordi deres analyse peger mod det er svært for QF. At der som minimum kommer en forsinkelse på POC.
-
Jeg har ikke haft mulighed for at følge handlen i dag, så ved ikke hvordan mønsteret har været
-
jeg har kun fulgt med sporadisk i dag. Så bla. den 50k blok der længe lå som en spærre, hvor der længe blev solgt lige under.
-
Jeg har svært ved at se nogle vil give et bud på selskabet før POC. Og BASF vil ikke være dem der gør det. Med mindre bestyrelsen i QF invitere dem til det. og det har jeg meget svært ved at se
-
-
Tak TKN. Og for nørderne så er der faktisk en stribe konkurrenter der også præsentere
-
Ved ikke om alle og enhver kan få adgang?
-
I øvrigt også enkelte danske selskaber. Næste år må Ennogie være blandt dem .-)
-
@troldmanden, hvis du registrerer TROR jeg du får tilgang. Skal være som hos Pareto.
-
Der er lige dukket et møde op, så får desværre ikke mulighed for at se den. Kun hvis det er tilgængeligt bagefter. Ellers er der en af jer andre der må give et referat af dem og et par af konkurrenterne

-
Trodl17:14. Jeg tænker lidt uden for boxen. Shorterne har helt deres ejen agenda og tror sikkert ikke på PoC inden Jul med mindre de er bestilt til, at holde kursen nede af nogen som har potentiel interesse i, at købe mange billige Qfuel aktier. Derudover kan der være professionelle inden for plastik industrien som har modsat mening af shorterne og dermed ikke er super bekymret on PoC kommer 20 December eller 20 Januar. P.t er kurs trenden sbagt stigende og det er alt andet lige bedre for store
-
som vil supplere end hvis kursen køre lodret op. Derfor ser jeg det som en mulighed for at shorterne kan være bestilt til at shorte p.g.a nogen er interesseret i enten at købe mange billige Qfuel aktier eller evt. opkøbe Qfuel. I min bog giver det ikke mening at shorte på nuværende niveau p.g.a minimal profit mulighed versus risiko for tab. De skulle have kraftigt da den gamle CEO stoppede i kurs 50 men venter til kursen er i 25 giver ingen logisk mening.
-
De skulle have Shortet kraftigt da den gamle CEO stoppede. Derudover ser jeg det som en mulighed at PoC er i hus inden Jul. Vurdere 35% mulighed for det lykkedes inden Jul og 60% for det sker inden 15 Januar og 5% risiko for det sker efter 15 Januar. Selvfølgelig baseret på Qfuels meldinger samt personlig erfaring med kommissionering og pilot projekter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind