Aktiesnakken — November 2021
-
fik de sidste i 24,32, nu skal jeg ikke have flere
-
Sælger er ret aggresiv med at smide den ned. Så man skal være glad for der trods alt har lagt en stor skjult køber og samlet ete par hundre K stk op
-
ja
-
Bliver også spændende at se short update i morgen
-
Dem må jeg være en af. GAV dog stadig 25.47. Nogen der vil være flink at tænde for raketten?

-
I den tid jeg har fulgt selskabet/aktien (maj 21) er dagens fald det procentuelle største jeg har set uden en nyhed til at drive det
-
Rocketmoney er du en af dem der har lagt skjult og samlet en masse op?
-
mit snit er 25,98 efter dagens køb. Men hvad er vigtigere for mig så fik jeg akkumuleret endnu flere aktier. Har akkumuleret 26,7% siden jeg købte de første i juli
-
Jeg har tanket 16800 stk i dag
-
Ja spændende hvorledes medlingen er i morgen kl 07. Om vi har været heldige/dygtige, eller det var et døgn for tideligt vi købte
-
En detalje jeg har luret i dag. Når salgspresset lempes, så stiger kursen langsomt op. Derved er det i hvert fald endnu
ikke lykkedes at få en masse andre til at paniksælge ned -
Ser også meget frem til præsentationen og få et førstehånds indtryk af det nye team i morgen tidlig. Vi optimerer for tiden GAV på højt niveau.

-
Så hvis ikke vedkommende holder pres helt til luk(og så kommer vi tæt på 1 mio stk handlet i dag) så kommer den til at lukke over 25 i dag
-
Ja panikken fik ikke slået bunden ud. De fleste er langsigtet inde.
-
Den eneste der kunne opretholde det pres i lang tid er Bøhm. ;
-D -
haha. ja bliver bestemt spændende at høre den nye CEO. Der vil jo altid være en anden vinkling når en ny sætter sig i stolen
-
Det er IKKE en købs anbefaling fra mig. Men rocket, hvis du ikke allerede har kigget en anelse på Ennogie, så prøv måske kigge lidt nærmere på selskabet og det marked de opperere i. QF og ennogie er mine personlige klart største kursraketter jeg har i pf
-
516k handlet efter 2 timer. 226k handlet i 2. time.
-
Håber lidt på samme effekt som Hydrogepro har haft i seneste tid efter ny CEO som står ansigt og opretholder nyhedsflow. Sorry troldmand. Jeg læste før kun "
et par 100k" og gik ud fra du mente kroner. -
ja det var stk
Men når der skrives hurtigt, så kommer alle de vigtige nuancer ikke altid helt med 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind