Aktiesnakken — November 2021
-
Gavranovic det er en nyhed tilbage fra oktober der bare er ete andet medie der skriver om nu
-
Ahh okay Troldmanden, den er gået min næse forbi så. Men er da lidt overrasket over starten i dag, troede godt nok vi skulle den anden vej her dagen op til ????
-
Kan se der ligger en stor skjult køber i 25,50
-
Hvis det er en der lukker nogle shorts, så gør vedkommende det godt
-
I børsen i dag er der en kæmpe artikel om impact på chip mangel og forsinkede logistik. De nævner bla at de har fået op til 30 ændringer(skubbet længere ud i fremtiden) på levering af en meget vigtig container. Så der er bestemt en risiko for at det samme sker/er sket for QF. At de endnu ikke har fået deres komponenter hjem. Og det vil få aktien noget tættere på 20-22. Så det er et play fra dem der øger short lige nu
-
så blev lydmuren aka 25,50 sq brudt. nu handlet plus 200k stk
-
Der er nogen der satser megt på den forsinkede logistik meddelelse i morgen
-
Ja det må man sige, det er godt nok frit fald lige nu

-
Kan da godt mærke man bliver nervøs for i morgen nu, virker til at folk ved noget vi ikke ved!
-
Det er præcis det der er nogen der prøver på. At skabe lidt panik hos andre så der bliver bombet flere ned. Lige nu en skjult købeer i 24,72
-
290K handlet den første time og et fald på små 6%. Det høre allivel til sjældenhederne med den aktivitet
-
Jep der er gang i den (igen). Har i dagens anledning akkumuleret i 26,02 (øv) og 24,82
-
Regner med vi springer 10% op i morgen

-
hehe well jeg tænker der er god mulighed for høj bølgegang i morgen. Spørgsmålet er blot hvilken vej
-
ja
-
Jeg fisker også efter aktier lidt under det nuværende niveau. Havde jeg fulgt min sædvanlige plan så var jeg i dag nået i mål med mit trading. Men mønsteret har de seneste dage været anderledes end i lang tid, og har derfor haft svære ved at læs aktien, og derved blev det kun solgt en mindre bid fra
-
ja umiddelbart er det vendt til lavere bunde og lavere toppe, så man skal være hurtigere til at smide igen
-
men nu er der en event i morgen som sætter retningen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind