Aktiesnakken — November 2021
-
Jeg vil også sædvanligvis sælge en hel del ud på den stigning her. Men uden at have fulugt dagens handel har jeg ikke rigtig nogen fornemmelse af hvad der sker
-
Kan i hvert fald se der ligger robotter på bud siden
-
Har heller ikke fulgt det store med i dag, men ligner der nogle der samler op (med algo, selvf).
-
Relativ hurtigt den er faldet igen fra dagens top. Så stort/hurtigt swing
-
Den kommer op igen om lidt tror jeg
-
lagde et bud i 26,14 og blev straks overbudt
-
flyttede til 26,16 og den har fyldt 26,14 også
-
og nu 26,20.. den vil gerne købe den robot

-
ja der er klart algo trading
-
Spørgsmålet er hvem der akkumulere og hvor meget/længe
-
ja hvis det er top20 kan vi først se det
om 2 dage -
mit bet er de satser på et løft torsdag
-
idet der er tale om algo trading så er det en proff
-
klart, det er dem med den billige kurtage

-
Registrered short har nu passered 4 mill aktier https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010785967
-
Ja så det er den samme der stadig bliver ved med at øge short
-
Mjaa Reserven, jeg vil mere gå dertil at sige det kan tolkes at der måske ikke er noget direkte negativt. For er der det er det en god ide at afholde den inden børsens åbning som sidste gang
-
Modsat så begynder det at blive "farligt" hvis de på denne måde rykker webcast frem og tilbage. De bør vælge et tidspunkt og generelt afholde dem der
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind