Aktiesnakken — November 2021
-
Ned poc, minimum kurs 40, tror jeg. Hypen vil nok tage til, ligesom dengang den steg til kurs 80, så den vil være stigende derfra.
-
Ned=Med
-
-
Eneste "nye" i dagens JV artikel:<br>
<i>«Oprindeligt havde Quantafuel oplyst, at fabriksbyggeriet ville blive påbegyndt dette efterår, men til JydskeVestkysten oplyser virksomhedens kommunikationschef Astrid Mannion-Gibson, at Quantafuel nu forventer en ny byggestart.<br>- Vi er i forhandlinger med hovedleverandører og – med forbehold om finansiering – vil vi være klar til at starte byggearbejdet første halvår 2022, oplyser kommunikationschefen.»</i>
-
Greenlab-direktør frygter eksodus af grønne danske virksomheder https://ctwatch.dk/nyheder/milj_teknik/article13442126.ece
-
De to afsnittene fra dagens JV artikel jeg refererede tidligere, er det eneste kommunikationschef Astrid Mannion-Gibson siger til JV. Alt andet i artiklen er hvad QF tidligere har sagt om byggeriet i Esbjerg. Udskydelsen er nævnt på forsiden. Selve artiklen er på side 1 i Esbjerg delen av JV. Hovedopslaget på forsiden er: <i>«Amerikanere har købt EfB og SønderjyskE»</i>
-
Enig. Det er POC der ubetinget er nøglen til alt andet. Der bliver IKKE indgået en aftale med en partner om Esbjerg før Skive har vist de kan køre væsentligt længere end POC
-
Selve det at opnå POC, vil jeg tro vil få kursen i 40-50
-
QF kommer også til at skulle hente lere penge. Men på bagkant af POC bliver det ikke svært
-
flere penge
-
I øvrigt - som en lille sidebemærkning i dette grønne forum - så kom der i fredags en vigtig meddelelse fra SCD/Ennogie. Så den begynder efterhånden af blive spændende at følge. Som med QF er der et særdeles lukrativt potentiale
-
Hanna Løyche; Head of Public Affairs & Communications BASF Nordic/Baltics: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:ugcPost:6863195607096442880/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind