Aktiesnakken — November 2021
-
Og IR Handler i høj grad også om strategiske moves. Inkl slide deck opbygning
-
Helt sikkert. De har lavet deres investor presentationer som jo er et udemærket initiativ, men ellers går de ret stille med dørene

-
Var det ikke drevet af CEO meddelsen?
-
Hvis jeg stod med 10 Mio kr jeg vil have placeret i QF nu her, så vil jeg ikke have super travlt. Jeg vil købe en smule hver dag, men vil have over 50% som køb efter Q3 meddelelsen
-
Ja helt sikkert! Hvis ikke man er til High risk aktier, så skal man vente nogle mdr med evt at købe
-
Dem er der vist ingen af herinde

-
Haha nej der er nok en overrepræsentation af risk investore herinde

-
Nå, mon vi skal slutte i plus. Ser ud til shorterne har mistet pusten, der skulle ikke alverden til for at sende den i dørken ligner det.
-
Ja det gjorde vi sørme, det var da besynderligt, den havde jeg ikke set komme for et par timer siden. Hvad mon der fik den i plus til sidst ?
-
Omsætningen gik jo i stå. så må betyde at shorterne trykkede på bremsen
-
Omvendt så er der kun 3 hverdage til regnskab i næste uge
-
hvor flere måske vil med på vognen i jagten på godt nyt
-
Fra QF's facebook side, ca 1 time siden... Yet another shipment of oil from our Skive plant! This is chemically recycled mixed household plastics, also from Plastretur - Grønt Punkt Norge AS (Green Dot Norway).
By chemically recycling plastic waste that is unfit for mechanical recycling, we are contributing towards a more sustainable future. -
Super. Bedre end intet nyt

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind