Aktiesnakken — November 2021
-
Lige så længe som de mener aktien stadig skal ned
-
Eller rettere lige så længe de mener der stadig er mere gevinst at hente
-
De satser i hvert fald benhårdt på der ikke kommer positivt nyt næste uge. Nærmere det modsatte
-
Ja
-
Hvis nu QF var flabet/strategisk, så sender de en meddelelse ud i dag at de netop lige har modtaget de sidste komponenter
-
Men det gør de næppe
-
ja det ville være fedt. Men du kan jo sende dem en mail og spørge IR

-
kan de svare fitinvestments kan vi andre vel også spørge
-
Hmmm jeg tænker ikke Lars kan sige så meget der får den til at rykke op mod 30. Der vil jeg mene vi skal have fanget de fugle der sidder på taget. Ergo POC
-
Daytradere den får du lov til st skrive og anbefale dem ????
-

-

-
Men sad jeg i IR og ser på de daglige shorts, så ville jeg helt sikkert være gøre det. Det vil være et godt strategisk play her hvot der bliver sat 100-250k nye shorts om dagen
-
Jeg vil gerne tro det vil ødelægge shorterne uge og trække den op omkring 27
-
Ja
-
Og IR Handler i høj grad også om strategiske moves. Inkl slide deck opbygning
-
Helt sikkert. De har lavet deres investor presentationer som jo er et udemærket initiativ, men ellers går de ret stille med dørene

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind