Aktiesnakken — November 2021
-
Men den bliver godt nok smidt ned igennem i dag. I væsentlig højere volume end de seneste dage
-
ja
-
tror på ny short indberetning i morgen
-
Helt sikkert
-
Og mere aggresivt i dag. Det er et par uger siden vi sidst har set det på denne måde
-
Så der er i hvert fald et par enkelte shortere der better på et pæn yderligere fald herfra. Og at der ikke kommer noget som sådan positivt ved Q3 næste uge
-
Så hvilket niveau skal den ramme for at TA siger ned?
-
25,5 vel ?
-
ok. Men nu hvor jeg har fået fyldt helt på, så må den gerne gå op over 27 så vi kan tage et nyt swing

-
hehe, jeg mangler lidt endnu
-
tror jeg venter til i morgen

-
Modsat tideligere, så ser det ud til de nuværende ryk ned, ikke rigtig får en masse andre sælger på banen. Så når de er færdig med at sælge ned, så vil det stige stille og roligt igen
-
Det er ikke så dumt endda Karbold
-
Det vi så ikke rigtigt kan se er hvem der akkumulere aktier på sådan en dag. Er det de små private eller er der prof
-
7500 købt til kurs 26.00 NOK
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind