Aktiesnakken — Oktober 2021
-
Nej for så vil du sige medio kvartalet. Præcis som de har gjort med det nye udstyr
-
Som jeg nævnte så er sætningen også sagt af en person der ikke har engelsk som modersprog. Det gør også en del. I mit team har jeg en chef der er englænder og 2 amerikanere. Dertil et par stykker ude i Asien og en håndfuld danskere. Der er bare en hmmm mere lethed når de 3 native engelsktalende taler end os andre. Der er jo ca dobbelt så mange ord på engelsk end dansk. Så det med at bruge de mere præcise nuancer....
-
Man må formode at de ikke skyder sig selv i foden ved at være for optimistiske omkring datoen (som KB) og at det derfor er en forholdsvis konservativ udmelding.
-
Det vil jeg også tro/håbe
-
Men er egentligt heller ikke i tvivl om at hvis det går ind i det nye år, så kan der samles billige akttier op
-
Vi skal nok ikke langt ind i det nye år før end den bliver billig. Men jeg forventer at den bliver handlet op i løbet af december
-
forventningsglæde er den største

-
Måske. Vi så det modsatte mønster i slutningen af Q2. At den faldt jo tættre vi nåede på Q3. Og det mønster vil jeg gerne tro vil gentage sig. Hvis vi f.eks har ramt den 20/12 uden den nyhed. Så tror jeg den begynder at sive relativt kraftigt
-
Ja, vi må se. Forhåbentligt kommer POC før, så vi endelig kan få lidt (vedvarende) luft under vingerne.
-
Siger sig selv, at kursen falder hvis de ikke opnår PoC, nu når Qfuel udtrykkeligt har sagt de er sikre på de opnår PoC omkring slutningen af 2021 - men fra hvilket niveau ? tror meget vil blive be eller afkræftet i.f.m Q3. Der vil Qfuel opdatere angående opgraderingen og kunne sige rimlig præsist hvornår de forventer opstart af de opgraderede linier
-
Ja, der kunne godt ligge en trigger der, hvis alt kører som forventet (evt. at de nye dimser er modtaget og ved at blive monteret).
-
Enig Q3 formulering fra dem kan betyde både en del op eller ned. En bekræftelse af komponenterne just er ankommet vil få den til at stige. Modsat hvis de nævner den er forsinket ind i dec pga supplychain (og den slags meddelelser er der mange virksomheder der få i disse uger)
-
Hov...der kom sq lige en og rydede hele udbudssiden. Først gang siden i mandags den er brudt ud af sit relative snævre spænd
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind