Aktiesnakken — Oktober 2021
-
Notre mig der flere gange ligger 3-5 blokke af præcis 4000 stk på både udbud og bud siden, for de så pludselig trækkes væk hvilket får bud/udbud til at ændre sig rigtig meget med forskelle på op mod 1 kr
-
belært af fredagens pludselig stemningsændring har jeg køb et lille portion i 27,10 som kan skydes hvis den pludselig går op.
-
Lige nu er der også ok volume. Mere end de sidste par dage. Men kan dø hen over dagen
-
Jeg ligger også og fisker efter næste køb i det område. Men tænker egentligt stadig den vil søge videre ned
-
Vi er tilbage i trenden. Hvor der indimllem bliver smidt25k+ ned gennem rækkerne
-
Jeg ligger i 26,52 så kom nuuu

-
Godt swing

-
Jeg har fået købt ca 40% tilbage og fisker stadig mere længere nede
-
Så blev næste køb trigget. snit 26,52. Stadig ret tydeligt hvordan den bliver dumpet ned i en række hug
-
Hvis der var en af shorterne der lukkede noget i fredags, så kunne det godt ligne en der øger i dag
-
Nå nu ligner det næste lidt det samme mønser som i fredags. Nu er der pludselig kommet skjult køber, plus der flashes 50k stk i 26,60
-
Quantafuel is the global leader in plastic recycling. BASF is the largest investor. The company lost 70% of its market capitalization in the last 6 months due to the delay in delivery of start of continues production. We believe the company has turned the corner. It has appointed a new CEO last week, and is due to install new equipment in November which should bring the company into continues production. If that happens the share price potential is 200% within a short term period.
-
It should regain the share price levels where it was trading when the management announced production delay. This is expected in Nov/Dec. Risk reward is very appealing. We estimate 20% downside if there is further delay, and 200% upside if the production goals are achieved.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind