Aktiesnakken — Oktober 2021
-
TKN: ja det ser lidt mystisk ud. Det er også begravet i en lang tekst, og der er ikke noget link til stillingen
-
Jeg tror ikke på der bliver truffet nogen beslutning om Esbjerg, før derr er meldt POC ud. og måske endda lidt mere længerevarende drift data. Dertil er det for stor en investering
-
Foreløbigt har den skjulte køber fået over 70k stk
-
Lige nu skal man være glad for den skjulte køber med så meget der bliver solgt ned
-
Vedkommende kunne sagtens få dem billigere ved at sænke kursen stille og roligt
-
så blev den lige testet igen
-
Hvis det er en shorter der er ved at lukke, så får vedkommende dem sq let lige nu
-
nåå så blev han tømt og vi går i 26érne
-
Jeg fisker noget længer nede
-
Hehe ja i know the feeling
Og den er også 1% under mit snit salg i går. Men det jeg har set af handlen i dag, så tyder det på mig at den klart kommer længere ned i løbet af dagen -
forudsat de ikke kommer en skjult køber mere frem
-
og det er præcis hvad der nu er i 27,10
-
så er den skjulte køber rykket ned i 26,80. Nu over 100k aktier vedkommende har akkumuleret i dag
-
Ja hvis de er en shorter der reducere eksponering, så er det ualmindeligt flot klaret. Bare ligge stille og roligt på budsiden. Uden den store køber så var vi under 26,5 nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind