Aktiesnakken — Oktober 2021
-
545, dem der pt er ude af aktien, der tror jeg laaaangt hovedparten afventer POC. Altså at deriske aktien. Det er minimalt hvor meget aktien err blevet derisket med en ny CEO
-
Men time will tell. Mine dispositioner er helt transparente
, så det er let at spanke min røv efterfølgende hvis jeg har læst den forkert
-
Nej var nu heller ikke sådan ment
Jeg kommer helelr ikke til at trade den så aktivt/aggresivt hele tiden. Kun fordi den har været ret let at læse de seneste mdr og hver der ikke kunne kommen nogen stor signifikant positiv nyhed -
Ny CEO i andre selskaber er meget ofte en non event. Personligt tillægger jeg ikke sandsynligheden for POC en eneste procent højere i dag end i går
-
For før man får udstyret hjem og monteret, kan man reelt ikke vide det
-
Så pt takker jeg bare for kursstigningen og regner/satser på de kan købes billigre tilbage i løbet af de næste 14 dage
-
Jeg havde ikke forventet offentliggørelse af CEO før proof of concept. Svært at forestille sig han har taget stillingen uden at tage stilling til PoC. Med det tunge CV og erfaringsniveau han besidder, er der i min optik stor sandsynlighed for at han ved hvad der kan forventes. Han har forladt sikker topstilling som VP i Equinor. Equinor har bl.a. overført penge til Quantafuel, jf. hvert kvartalsregnskab. Lars kommer fra Equinor. Equinor satser grønt, men er ikke meget inde i chemcycling endnu.
-
BASF har deres mand inde i Quantafuel.
-
Svært at se andet end PoC være det næste.
-
Som nævnt tidligere så har han HELT sikkert fortaget sin egen DD. Han kommer jo også med en teknisk baggrund. Det ændre dog for mig ikke noget ved hvorledes man kan ændre på den teoretiske sandsynlighed for at det udstyr der aldrig har været benyttet på den måde agere. Jeg kan ikke se noget excel, hvilke parameter man skulle ændre på for at påvirke NPV værdi positivt
-
QF ledelsen har selv meldt meeeeget skråsikkert ud at den tiltænkte løsning er den rigtige løsning. Det ændre han ikke på. Så for mig at se er sandsynligheden for positivt udfald den samme i dag som den var i går
-
handlet godt 50k stk fra 14-15. Og det krævede kun der blev smidt ca 30k stk for at få den ned i 27,14. Så en shorter skal ikke smide ret mange for den søger ned
-
tænker lukke auktionen bliver der flashet guns fra begge sider. Men volumen er gået meget tilbage.
-
120k handlet den sidste time. Det sat lidt mere fut i den at der blev smidt langt ned i rækkerne
-
ok det var overraskende nok en ret flad lukke auktion. Handlet 12k og lukker i 27,70
-
Nyudnævnt direktør vil holde QF til ilden med internationale ambitioner https://ctwatch.dk/nyheder/milj_teknik/article13368915.ece
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind