Aktiesnakken — Oktober 2021
-
Deri blive vi hvis ikke enig
Selve det at ansætte en ny ceo er jo ikke en bedrift som sådan. POC er der stadig tvivl om. Der er jo rent faktisk ikke andre i hele verden der har gjort det på denne måde. -
Jeg er også 90 % positiv for at poc kommer, men har lige siden start været fuldkommen indstillet på at det tager laaang tid. Håber det bliver inden 3 mdr, og sidste klare udmelding giver da også en en vis grund til at tro på det. Tror 90% på at det kommer engang i januar og 10% på at det trækker ud
-
Solgt igen i 27,94. Har nu solgt ca 90% af min beholdning. Så vil de kommende dage vise om det var en god ide eller ej

-
Shorterne har jo også vidst denne nyhed vil komme. At den vil få en lille optur på den. Men når volumen falder tilbage igen i løbet af nogle dage så bliver det let at påvirke den ned igen
-
Jeg føler mig relativ komfortabel. Nu er der ikke rigtig flere nyheder inden POC. Og den er mindst 1 mdr væk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind