Aktiesnakken — Oktober 2021
-
Det er fordi de starter ud med et bruttotal. Altså de 140k. Så sortere de de plastiktyper fra de ikke kan bruge. Så ender de på 80K. Og deraf kan de så producere ca 80% forskellige olier typer
-
Der ligger en skjult køber i 24,50. Det er vel plus 80% af dagens handel der er solgt ned men hvor vedkommende bliver ved med at akkumulere. Når vedkommende har fået fyldt, så kan det godt ligne et nyt pænt ryg ned
-
ryk
-
ahh gennembruddet skete så der
-
Så mangler vi bare der kommer en insider køb meddelelse på den blok

-
Ved godt jeg er jubel optimist, men Terje Eikens udtalelse i Cleantech artiklen understøtter vel bare at de er "Meget" sikre på at få POC snarest. Tænker at man ikke er så positive på nye anlæg og
markeder, hvis man ikke er fuldstændig overbevist på teknologien,,,,ellers bliver det da årtiets største selvmål
-
-
At de selv tror på de kommer positivt igennem POC tænker jeg er ret naturligt. Den dag de ikke udstråler den optimisme er den dag kursen går under 10kr
-
Udefra er det svært andet end at forholde sig tildet de har fortalt. At de har identificeret præcis hvad der er flaskehalsen og hvilket udstyr der skal til at løse det
-
MEN jeg er ingenlunde sikker på de rent faktisk også får leveret de komponenter her medio Q4. For stort set alle supplychains er pt "gået i stykker" med ret store forsinkelser til følge
-
Tror vi generelt kommer til at se en ret bred række nedjusteringer i div selskaber de kommende uger. Netop fordi det er svært at få komponenter hjem fra Asien i disse tider
-
Ja også derfor jeg tror vi kommer til at se mange nedjusteringer ala det vi lige har set med GHS
-
Ja det kunne også mærkes sidste år. Men det er alligevel min oplevelse at det står en hel del værre til nu end sidste år
-
Så at Mercedes i går rapporterede om et fald på 31% i leverede biler i Q3. De har flere modeller man først kan få leveret i 202
3
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind