Hansa Biopharma — Januar 2025
-
Jeg har købt Cinclus Pharma (en lille position) på faldet i dag ...
"Movestic Livförsäkring flaggar för ett ägande om precis över 5 procent av rösterna i läkemedelsutvecklingsbolaget Cinclus Pharma. Det framgår av ett flaggningsmeddelande. ... 3 jan. 17:03 ∙ Finwire"
-
Financial Position Analysis (fra Simplywall):
Short Term Liabilities: CINPHA's short term assets (SEK656.8M) exceed its short term liabilities (SEK44.4M).
Long Term Liabilities: CINPHA's short term assets (SEK656.8M) exceed its long term liabilities (SEK7.1M). -
Jeg købte 2 positioner i Vicore i går ? og er stadig alt for massivt i Hansa som igen viser vejen mod de 30 hver gang den kommer omkring 50 så falder den tilbage igen ??? kunne være rart at ledelsen selv viste lyst til at eje aktier de selv har købt for egne midler i virksomheden så tror jeg investorerne vil holde fast på aktien

-
Ro på! Jeg har også rigtigt mange Hansa Biopharma aktier, men er ikke rigtigt bekymret (ud over nysgerrige på hvad emissionskursen lander på) ... kursen kan hurtigt bevæge sig mod kurs +300 hvis finansieringen kommer på plads og ConfIdeS fase 3 data i 2. halvår 2025 rammer bullseye.
-
Hansa Biopharma: Overraskende at shorterne igen, har overtaget styringen af aktien. Tilliden til aktien mangler p.t. stadig hos et stø
rre segment, der kan medvirke til at skabe fornyet en tillid til fremtiden. Dybt frustrerende med det aktuelle kursfald.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind