Hansa Biopharma — Oktober 2023
-
Jeg er bestemt sikker på at alle ansatte i Hansa Biopharma gør deres bedste hver dag for at drive alle projekter fremad ... når det er sagt så er salget selvfølgelige skuffende, men forklaringen er da plausibel. Jeg øjner ingen showstopper i det udmeldte. Og det er da positivt at Cash Runwayen forventes at kunne strække sig ind i 2025, som også tidligere guidet. Jeg er stadig positiv på den lange bane ...

-
Kontant afregning….Svensk biotek må efterhånden fylde en hel kirkegård, sådan som de bliver slagtet på stribe

-
Der skal i mine øjne mindst 2 kapitaludvidelser til før Hansa i bedste fald når positiv cash flow fra driften.. Første kommer allerede i 2024. Der vil ske en markant udvanding. Frygter vi skal ned og vende i kurs 5-10 inden for de kommende år Har selv reduceret min beholdning fra morgenstunden.
-
Forstår ikke helt denne sætning fra igår "With this in mind, randomization is taking weeks and even months in most instances. We appreciate the ongoing commitment and dedication of participating trial centers and are committed to advancing this important clinical trial.”
-
MBCruise enig i at risikoen for en relativ dyr kapitaludvidelse i 2024 er vokset. Men det behøver ikke gå så galt. Hvis vi får gode data i q4 fra de ventede aflæsninger og salget begynder at ta fart i Q4 og Q1 2024(husk flere store lande er kommet på plads nu) så kan kursen godt nå at rette sig. Der er stadig et enormt potientiale i Hansa Biopharma.
-
Kort video..Pharma- og biotek opdatering..Novo Nordisk har været oppe og ramme kurs 700. Genmab har længe har været kursmæssigt svag og falder yderligere i dag pga. hold-anbefaling fra Nordea. Bavarian Nordic er igen i ilden, efter selskabets CEO meldte ud i et interview på Finans.dk, at selskabet nu ændrer de strategi. Og så er kursen på Hansa Biopharma faldet voldsomt efter en melding om meget skuffende salgstal. https://www.proinvestor.com/boards/116103
-
Med den løn som ledelsen har, tror jeg ikke vi skal forvente at nogen trækker sig frivilligt. De samlede udgifter til det der i regnskabet for 2022 hedder "Senior Management" udgør hele 84 mio SEK !!. Fuldstændig absurd. Må håbe bestyrelsen snart viser ansvar og karakter...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind