Hansa Biopharma — Marts 2023
-
Hansa Biopharma - Updated note from Intron Health Research https://www.proinvestor.com/boards/111167
-
Hansa Biopharma - Storinvestor Redmile øger massiv https://www.proinvestor.com/boards/111262
-
Ved ikke om den er umoden. Der er blot flere usikkerhedsfaktorer.. ramp up Idefirix.. hvor meget og hvor hurtigt.. succes i deres pipeline for øvrige anvendelses muligheder (i fase 2).. samt mulighed for at de skal have yderligere kapital insprøjtning om et års tid..køber heller ikke flere selvom den ligger på mit GAK.. men hvis de spørger om et år, og tingene går som de skal, bot lidt langsommere, er jeg klar.
-
Hansa Biopharma bliver måske min bedste investering, men nok i skarp konkurrence med Zealand Pharma.
Hansa Biopharma har en fantastik teknologi platform og har netop bevist tilvalgt udvikling af det/de lægemidler som har en pæn høj succesrate hos FDA.
-
-
Mht. at zoome ud: så er min egen fornemmelse (hvis flere ting går godt, også Idefirix FDA godkendelse i US) at en kurs 300 i 2028 ikke er helt urealistisk.
Så et afkast fra nuværende niveau fra kurs ca. 50 til ca. kurs 250 er 400% - i alt 5 år herfra, hvilket giver et gennemsnitligt årligt afkast på 80%.
-
Enig.. tror nu spg fra ungee, handlede om, hvorfor kursen ligger som den ligger… men det kan man jo så også spørge om, for mange andre mindre usikre selskaber.. Xbrane og måske Zealand og sågar BAV lige nu. Så det er vist risk off i øjeblikket over hele linien. Men så kan man jo købe
op i de lange.. har selv købt mere BAV feks..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind