Hansa Biopharma — November 2021
-
Vælg: Blankningspositioner i Hansa Biopharma AB
Blankningsregister.se
Ett register över blankningspositioner i noterade bolag. Här publiceras korta positioner från 0,2% och uppåt.
(www.blankningsregister.se)
-
Hansa Biopharma to start Phase III anti-GBM disease therapy trial
Hansa Biopharma to start Phase III anti-GBM disease therapy trial
Hansa has decided to begin the Phase III trial of imlifidase for the treatment of anti-Glomerular Basement Membrane (anti-GBM) disease.
Clinical Trials Arena (www.clinicaltrialsarena.com)
(Clinicaltrialsarena)
-
Hvad kunne være en realistisk kurstrigger, som kunne give shorterne i Hansa lidt tynd mave?

-
Er nogle af dem realistiske på den korte bane? Godt nok mange shorts, så de må jo være rimelig sikre på deres shorts lige nu?
-
Buen er ihvertfald spændt, med et drop fra 200-250 til 105…underligt shorterne ikke snart får lukket og tager deres gevinst…en rigtig GOD kurstrigger kunne give et ordentlig los opad….men kommer den trigger? Spændende

-
Ligner en ulige kamp, Exitnu….en hver god nyhed bliver bare brugt til at sætte nye shorts af de “store drenge”
-
GSAG 1521 6973 0 73 -547.893 854.089 -5452
MSE 9577 20628 445 154 -1.101.512 3.030.342 -11051
SIS 4873 17818 0 23 -1.313.033 2.292.077 -12945 -
Ville egentlig gerne investere i Hansa, men det der spekulative short cirkus, skal jeg ikke røre ved. For mange slipsedrenge der lugter guld. Lidt ærgerligt, men desværre en del af aktiemarkedet.
-
Jeg ser din pointe, Jazzz. Mon ikke det dog handler om temperament for mange. Jeg kan i hvert fald godt efterlades forstående overfor, at man ikke føler at det fundamentale er drivende for HNSA.
-
Jeg er ærligt talt komplet ligeglad med short og TA.. for mig er det kun den fundamentale case det handlet om.. kigger du af og til på TA hvis jeg har besluttet at sælge, for ikke aat sælge midt i en stærk uptrend feks. Men køber da gladeligt ind i aktier der er holdt nede..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind