Hansa Biopharma — Juli 2021
-
For det andet. SÅ er der spørgsmålet omkring partneraftaler. Hansa har selv nærmest givet udtryk for at der var kø ved døren for at komme til at lave aftaler med dem. Jeg er godt klar over disse aftaler er komplicerede og kræver en tidsmæssig lang landingsbane. Men efterhånden er det nok også mere end 1 år siden disse forventninger begyndte at komme i markedet.!! Kommer der overhovedet nogle ?
-
radar24, jeg har bestemt suppleret på dette fald. Jeg synes ikke dagens regnskab er specielt dårligt eller uforventeligt. Launch går meget stille, men det har Hansa jo meldt ud også er en del af planen. De har så også meldt rekruteringsforsinkelse på AMR/GBS studie her til morgen...og det er da øv. Aktien er i den grad under pres og dårlig stemning. De analyser jeg har set melder da regnskabsmæssigt et dødsygt 2021, med en marginal bedring i 2022. Ting tager tid i biotek

-
Kurs 250 indenfor de næste 12 mdr. Optimist
Det eneste der i mine øjne realistisk set kan få den derop et et takeover bud. Som sagt synes jeg det mht. nyheder på den forskningsmæssige front ser lidt tyndt ud indtil H2 2022. Selv ikke partneraftaler vil kunne bringe den derop. -
Bioshare.: Håber du har flere skud tilbage, for senere køb ;-).. Mit gæt er at hvis de ikke leverer en ny stor partneraftale indenfor 6-9 mdr. der min. indbringer 50-100 mio USD upfront, ja så er de nødt til at lave en kapitaludvidelse for at være komfortable omkring deres cash position. Som det er nu rækker pengene kun til 2023 !!
-
Jeg er enig Bioshare. Det virker umiddelbart som en klar overreaktion med faldet. Forsinkelser kan markedet bare ikke lide i biotek.
-
Nej, og det er jo naturligt nok. Jeg hæfter mig dog ved, at read-out AMR/GBS holder (indtil videre). Jeg gør mig ikke forhåbninger om at købe på den absolutte bund. Men jeg synes det er et interessant entry niveau (samme som sidste år inden godkendelse af Idefirix). Denne case er jo sådan set ikke så meget anderledes end øvrig biotek...bortset fra at der er allerede er en validering af Imlifidase

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind