Smallcap og First North aktier — Juni 2021
-
I børsen stod der at mcap blev skåret med 100 mio men de vil stadig rejse det samme beløb. Ergo flere aktier til tilsvarende lavere kurs
-
Der var i går en stor 2-siders artikel i JP om Aquaprorine IPO. Puha det var ikke god læsning. De er på roadshow sammen med DB som står for noteringen. I den forbindelse er de ude at møde en masse af DBs proff kunder
-
Og der kom en masse gode, retfærdige konstruktiv kritiske spørgsmål. Og en del melder direkte ud at de er "rystet" over den mcap selskabet vil gå på børsen med. Jornalisten forholder så CEO den kritik investorene er kommet med. Det slipper han alt andet end heldigt fra. Han virker hvor han affejder spørgsmålene og virker ret arrogant i den heensende
-
Så på bedste løvenshule maner - jeg er ude -
-
CEO virker til han vil have godt af noget medie træning og arbejde på hvorledes man håndtere kritiske spørgsmål. Spørgsmål som var/er helt legitime
-
Green Hydrogen Systems lukker før tid som ventet. https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/06/14/7688662/het-hydrogenkjempe-ma-lukke-bokene-for-tiden?internal_source=sistenytt
-
ja som forventet.
-
Og Aquaproine har netop offentliggjort deres prospekt. Det jeg foreløbigt har læst af det skriger ikke just køøøøøb
-
Ny IPO Copyright Agent går på Nasdaq First North. https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=94294
-
Blev Grren Hydrogen lukket i går?
-
tak
-
Som jeg har skrevet tideligere, så har jeg talt med en der ved en del om vandteknoligi og også noget til Aquaporine og deres teknologi. Vedkommende siger deres teknologi er ret spændende. Men siger meget klart nej tak til at investere til den mcap. Det er også svært at se hvad der retfærdiggøre den stigning i mcap siden deres sidste indterne kapital udvidelse. Der er jo ikke vist noget efterfølgende gennembrud for salget af deres 2 nye produkter som de satser meget på.
-
Der skal ganske givet bruges noget tid til at modne salgskanalerne og kunderne til de nye produkter. Det er helt fair. Men hvorfor så skrue mcap op.....Samtidig med de 2 største aktionær sælger kraftigt ud under ipo i stedet for den normale 6-12 mdr lockup
-
så nej tak
-
glimrende indsigt, tak
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind