OLIE OG GAS — Juli 2022
-
Jeg har kørt forbi området til RL, det er øget og sandet, men meget smukt og ikke så langt derfra ligger noget af den smukkeste natur i USA Canyon Land og Arches. Med jernbanen og raffinaderiet bliver dette en ren guldgrube og det vil få Kakwa til at blegne. Måske denne joker og ikke Jordan og Lowlands vil materialiseres.
-
Raffinaderiet vil tage kegler da det vil samle alle de enkelte boringer i området og sparke en decideret udvikling i gang, især med jernbanen da det ville være dyrt med lastbiler midt ude i ødemarken. Utah vil gerne have gang i produktionen og det er jo en god ting.
-
Olie/Politik, nogen må da snart vågne op......
-
Ja, man ønsker der er en voksen tilstede, men vælgerne bestemmer og desværre er det sådan at flertallet ved ikke hvad det vil sige at være etisk, moralsk og rationel ansvarlig, altså at være voksen. Et stort problem i vesten, hvor vi er indviklet i postromantikkens afskylige net af barnlige, afstumpede irrationelle handlingsmønstre, med andre ord vi befinder os i en nedbrydningstid, hvor stærke mænd som skaber stærke samfund bliver afløst af svage mænd og kvinder som skaber svage samfund.
-
hahahaha..........Mcjean ikke uenig med dig der, jeg håber der dukker en voksen op, SNART, jeg kan næsten ikke tro andet, hvis der bare er en lille smule fornuft i Quebec
-
Exxon leverer rekordindjening drevet af højere olie- og gaspriser
https://www.proinvestor.com/investornyt/857934/exxon-leverer-rekordindjening-drevet-af-hojere-olie-og-gaspriser
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind